A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа
"Центр професійного розвитку
педагогічних працівників"
Дубенської міської ради

Дошкільна освіта

Для керівників ЗДО

Критичне мислення для освітян
Освітні інструменти критичного мислення
Медіаграмотність для освітян
Медіаграмотність: практичні навички
Дизайн-мислення для інновацій

Медіаграмотність
«Інтелектуальні карти в дошкільному закладі»
Документи керівника дошкільного закладу: державний нагляд і контроль 
Антикризовий експрес-курс для керівника закладу освіти
Сталий розвиток: нова філософія мислення
«Школа ефективного мислення»
Медіаграмотність та критичне мислення: від теорії до практики
Проєктний метод навчання
Додатки Google в освітній діяльності Сучасні онлайн-інструменти сучасного вчителяВикористання інтерактивних аркушів та плакатів в освітній діяльності
Як пройти шлях від керівника до лідера: напрацьовуємо лідерські якості 
Адаптація персоналу: лайфхаки від директора 
Усе про внутрішню систему вивчення освітнього процесу в дитсадку

 

Для педагогів ЗДО

Курси:


«Мовні моделі ефективного переконання в освітньому процесі: практикум з нейролінгвістичного програмування»


«Комунікативно-освітній простір закладу дошкільної освіти: спілкуємося з дітьми по-новому»


«Організація діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти »


«Психологічні засади управління освітньою організацією»


«Основи охорони праці для працівників та роботодавців»


«Розвиток успішної особистості дитини в освітньому процесі через ігри»


«Інтегрований та ігровий підхід у фізкультурно-оздоровчій діяльності закладів дошкільної освіти»


«Практичні підходи в проведенні корекційно-розвиткової роботи з дітьми, які мають порушення інтелектуального розвитку»


«Стратегія підготовки дитини дошкільного віку до навчання у школі»


«Як навчити дитину володіти емоціями»


«Методичні прийоми логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку: практичні кроки»


«Формування та вдосконалення управлінських компетентностей керівників закладів освіти в контексті реформування освітньої галузі»


«Мовленнєвий розвиток: дошкільне розмаїття вихованців»


«Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особлими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання»


«Розвиток комунікативних вмінь у дошкільному віці. Практикум»


«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»


«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»


«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»


«Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу»


«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»


«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»


«Малюк у світі економіки та фінансів»

 

ЩО ТАКЕ ЯКІСНА ДОШКІЛЬНА ОСВІТА: ОПУБЛІКОВАНО ОГЛЯД ПОКАЗНИКІВ ТА ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ЇХНЬОГО ВПРОВАДЖЕННЯ

ЩО ТАКЕ ЯКІСНА ДОШКІЛЬНА ОСВІТА: ОПУБЛІКОВАНО ОГЛЯД ПОКАЗНИКІВ ТА ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ЇХНЬОГО ВПРОВАДЖЕННЯ Ключові показники якості дошкільної освіти, критерії їхнього досягнення та впровадження в розрізі щоденної діяльності дітей – про це йдеться у публікаціях «Що таке якісна дошкільна освіта» та «Ключові показники якості дошкільної освіти». Матеріали розроблено Міністерством освіти і науки України спільно з Українським інститутом розвитку освіти, ЮНІСЕФ та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» й опубліковано на сайті МОН.

11:38 14.01.2021

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень