A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа
"Центр професійного розвитку
педагогічних працівників"
Дубенської міської ради

Дошкільна освіта

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Для керівників ЗДО

Критичне мислення для освітян
Освітні інструменти критичного мислення
Медіаграмотність для освітян
Медіаграмотність: практичні навички
Дизайн-мислення для інновацій

Медіаграмотність
«Інтелектуальні карти в дошкільному закладі»
Документи керівника дошкільного закладу: державний нагляд і контроль 
Антикризовий експрес-курс для керівника закладу освіти
Сталий розвиток: нова філософія мислення
«Школа ефективного мислення»
Медіаграмотність та критичне мислення: від теорії до практики
Проєктний метод навчання
Додатки Google в освітній діяльності Сучасні онлайн-інструменти сучасного вчителяВикористання інтерактивних аркушів та плакатів в освітній діяльності
Як пройти шлях від керівника до лідера: напрацьовуємо лідерські якості 
Адаптація персоналу: лайфхаки від директора 
Усе про внутрішню систему вивчення освітнього процесу в дитсадку

 

Для педагогів ЗДО

Курси:


«Мовні моделі ефективного переконання в освітньому процесі: практикум з нейролінгвістичного програмування»


«Комунікативно-освітній простір закладу дошкільної освіти: спілкуємося з дітьми по-новому»


«Організація діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти »


«Психологічні засади управління освітньою організацією»


«Основи охорони праці для працівників та роботодавців»


«Розвиток успішної особистості дитини в освітньому процесі через ігри»


«Інтегрований та ігровий підхід у фізкультурно-оздоровчій діяльності закладів дошкільної освіти»


«Практичні підходи в проведенні корекційно-розвиткової роботи з дітьми, які мають порушення інтелектуального розвитку»


«Стратегія підготовки дитини дошкільного віку до навчання у школі»


«Як навчити дитину володіти емоціями»


«Методичні прийоми логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку: практичні кроки»


«Формування та вдосконалення управлінських компетентностей керівників закладів освіти в контексті реформування освітньої галузі»


«Мовленнєвий розвиток: дошкільне розмаїття вихованців»


«Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особлими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання»


«Розвиток комунікативних вмінь у дошкільному віці. Практикум»


«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»


«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»


«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»


«Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу»


«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»


«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»


«Малюк у світі економіки та фінансів»

 

ЩО ТАКЕ ЯКІСНА ДОШКІЛЬНА ОСВІТА: ОПУБЛІКОВАНО ОГЛЯД ПОКАЗНИКІВ ТА ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ЇХНЬОГО ВПРОВАДЖЕННЯ

ЩО ТАКЕ ЯКІСНА ДОШКІЛЬНА ОСВІТА: ОПУБЛІКОВАНО ОГЛЯД ПОКАЗНИКІВ ТА ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ЇХНЬОГО ВПРОВАДЖЕННЯ Ключові показники якості дошкільної освіти, критерії їхнього досягнення та впровадження в розрізі щоденної діяльності дітей – про це йдеться у публікаціях «Що таке якісна дошкільна освіта» та «Ключові показники якості дошкільної освіти». Матеріали розроблено Міністерством освіти і науки України спільно з Українським інститутом розвитку освіти, ЮНІСЕФ та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» й опубліковано на сайті МОН.

11:38 14.01.2021

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень