Літературні ігри на уроках зарубіжної літератури
Читання книг відкриває нам самих себе. Але сучасний соціум нівелює значення книги, як джерела знань та інструменту розвитку особистості. Завданням педагога-літератора зробити так, щоб процес читання викликав зацікавленість і насолоду. Як це зробити ? Своїм творчим досвідом поділилась вчитель СЗОШ І-ІІІ ст. №5 ОКСАНА МИХАЙЛІВНА ГУЛІДА.
15 БЕРЕЗНЯ 2021 РОКУ, спільно з КУ «ЦПРПП» Дубенської міської ради, Оксаною Михайлівною проведено тематичний івент «Літературні ігри як засіб активізації пізнавального інтересу та читацької діяльності на уроках зарубіжної літератури».
Педагогом було представлено апробовані навчальні авторські ігри («Сім-сім», «Хто я?», «Хто швидше?», «Пазли» і т.д.), під час презентації детально роз’яснено як створювати ту чи іншу гру, її дидактичну мету та можливі застосування в онлайн та офлайн режимах.
Постійний творчий пошук вчителя унеможливлює професійне вигоряння педагога та сприяє якісному процесу навчання здобувачів освіти.
Усім творчої енергії, професійного росту і насолоди від кожного моменту життя!