Партнерська взаємодія в організації інклюзивного простору в освіті
Як багато питань в інклюзії залишаються без відповіді?
Як створити інклюзивне середовище в закладі освіти?
Де знайти чіткі алгоритми діяльності для учасників інклюзивного освітнього середовища?
На ці та інші питання прозвучали відповіді під час першого із циклу онлайн-семінарів, присвячених питанням методичного, психолого-педагогічного, організаційного регулювання інклюзивного процесу в закладі загальної середньої освіти, який відбувся 30 березня в рамках співпраці комунальних установ «Центру професійного розвитку педагогічних працівників» та «Інклюзивно-ресурсного центру».
Під час семінару директором ІРЦ Людмилою Одварко було детально проговорено питання адаптації та модифікації навчальних програм, спеціалісти ІРЦ Алла Гладин та Ольга Кобзар ознайомили слухачів із класифікацією нозологій дітей з особливими освітніми потребами, функціями вчителя та асистента вчителя в інклюзивному класі, а консультант центру Тетяна Захарчук окреслила алгоритм роботи з організації інклюзивного простору в закладі освіти.
Зустріч була корисною та інформативною. Дякуємо за участь. Нові зустрічі з актуальних питань інклюзивної освіти будуть…