Майстер-клас на тему «Впровадження квест-технологій в освітній процес. Частина ІІ. Створення веб-квестів на освітній платформі Learnis»
За словами американського вченого Елвіна Тоффлера «неграмотними є не ті, хто не вміє читати і писати, а ті, хто не вміє вчитися, а ще – забувати те, чого навчився, й перевчатися». Тому сучасний вчитель сьогодні повинен навчати учнів вчитися, розвивати у них «вміння ХХІ століття», вчити учнів жити у сучасному суспільстві, самостійно приймати рішення. У педагогічних науках доведено, що для розвитку дитини надзвичайно важливими стануть методи, технології, форми навчання, які обере вчитель, а квест-технології – це саме та технологія, що допоможе перевести звичайний урок у звичну для учня площину- площину гаджетів.
Як застосовувати цю технологію?
Які краще освітні платформи використовувати для створення веб-квестів?
Як правильно підібрати завдання?
На всі ці питання професійно та цікаво відповіла Підлісна Ліля Данилівна вчитель Дубенського ліцею №2 під час майстер-класу на тему«Впровадження квест-технологій в освітній процес. Частина ІІ. Створення веб-квестів на освітній платформі Learnis», який 12.10.2021 року був організований консультантом ЦПРПП Дубенської міської ради Перець Світланою для вчителів біології та основ здоров’я.
Вчителі мали змогу познайомитися з механізмом створення веб-квестів на нових освітніх платформах Learnis та Всеосвіта.
Дякуємо Підлісній Лілі Данилівні за цікаві та креативні ідеї, які стануть у пригоді педагогам.