Вебінар «Формування логіко-математичної компетенції здобувачів освіти в інклюзивних класах»
Кожна дитина є унікальною особистістю, в ній закладені можливості і здібності, які необхідно розкривати, підтримувати і розвивати. Особливо це стосується роботи вчителя в класі з інклюзивним навчанням.
Інклюзія – це коли важливий кожен. Запорукою успіху педагога, що працює в інклюзивному класі, є реалізація принципу «навчитися жити разом».
Оскільки інклюзивне навчання в українських школах лише на початках впровадження, тому не дивно, що у педагогів виникає безліч запитань:
-організаційні аспекти створення інклюзивних класів;
-команда психолого-педагогічного супроводу дитини ООП;
-корекційно-розвиткові заняття для учнів з ООП;
-індивідуальна програма розвитку, навчальні плани учнів з ООП;
-важливі аспекти оцінювання таких учнів;
-матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу дітей з ООП.
На ці та інші запитання численна спільнота вчителів математики отримала кваліфіковані відповіді під час вебінару «Формування логіко-математичної компетенції здобувачів освіти в інклюзивних класах», проведеного 29.10.2021 року консультантом Центру Перець С.А.
Розібратися з цими та іншими питаннями люб’язно погодилася Оксана Богданівна Колодич завідувачка Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти РОІППО та поділилися своїм досвідом роботи вчителі : Ярослава Ананіївна Катанаш (Дубенський ліцей №1), Ірина Іванівна Кедись (Мирогощанський ліцей), Наталія Іванівна Токарець Староносовицька ЗОШ І-ІІ ст). Вчителі продемонстрували свою майстерність та нові методики роботи з дітьми з ООП. Учасники вебінару відзначили актуальність теми та подякували з професіоналізм спікерам.