A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа
"Центр професійного розвитку
педагогічних працівників"
Дубенської міської ради

Рівні підтримки осіб з особливими освітніми потребами та участь психолога в реалізації супроводу здобувачів освіти на інклюзіїї

Дата: 21.01.2022 12:44
Кількість переглядів: 101

Фото без опису

Впроваджуємо зміни щодо організації інклюзивного навчання...

20 січня 2022 року КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Дубенської міської ради запросила фахівців психологічної служби та педагогів, що беруть участь в організації інклюзивного навчання, прослухати вебінар та взяти участь в обговоренні теми «Рівні підтримки осіб з особливими освітніми потребами та участь психолога в реалізації супроводу здобувачів освіти на інклюзіїї». Спікери: Галина МАРКОВИЧ, психолог КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Дубенської міської ради, Богдана СМАЛЬ, практичний психолог (фахівець-консультант КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Іваничівської селищної ради, спікерка симпозіумів та конференцій з інклюзивної освіти, розробник програм та дидактичних матеріалів для осіб з ООП. 1 січня 2022 року набрали чинності зміни до постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють організацію інклюзивного навчання. Нововведення посилюють співпрацю між закладами освіти та інклюзивно-ресурсними центрами (ІРЦ). Так, школи отримуватимуть більше підтримки й допомоги під час навчання дітей з особливими освітніми потребами. Відтепер створення інклюзивних класів та розподіл освітньої субвенції здійснюватиметься за рівнями надання підтримки. Підтримка першого рівня надається насамперед учням, у яких виникають труднощі під час навчання, але яким не потрібен інклюзивний клас. Другий, третій та вищі рівні підтримки зазначають у висновку ІРЦ. Такий диференційований підхід змінює філософію надання освітніх послуг дітям з ООП на індивідуальну модель підтримки, командне визначення освітньої траєкторії, тісну взаємодію з сервісами інклюзивно-ресурсних центрів, а згодом і фінансування за принципом “за реальною потребою”. Це позитивно вплине на підвищення якості інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти та допоможе школам покращити процес організації та якість такого навчання. Учасники вебінару мали можливість отримати корисну теоретичну і практичну інформацію про особливості впровадження змін в інклюзивному навчанні на сучасному етапі і проаналізувати роль психологічної служби в реалізації супроводу здобувачів освіти на інклюзіїї. Велике спасибі Богдані СМАЛЬ за змістовну професійну інформацію, за щедрість та вміння ділитись своїми знаннями і досвідом. До нових зустрічей!


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень