A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа
"Центр професійного розвитку
педагогічних працівників"
Дубенської міської ради

Діалогічна основа формувального оцінювання. Оцінювання без знецінювання.

Дата: 27.01.2022 08:22
Кількість переглядів: 67

Фото без опису

Новий державний стандарт освіти вимагає від вчителя формувати життєві компетенції учня, які в майбутньому зроблять дитину успішною, конкурентноспроможною, з високим професіоналізмом, адаптованою до сучасних умов життя, з навичками самореалізації.

А досягнути таких результатів можна лише змінивши культуру навчання. Варто погодитись з міркуванням авторки посібників із формувального оцінювання Маріки Толволи із Гельсінського університету: «Якщо спосіб оцінювання наших учнів не зміниться, культура навчання не зміниться також». На часі запити педагогів зосередженні на формувальному оцінюванні, адже всі вони знаходяться в очікувані впровадження НУШ у 5 класах, а формувальне оцінювання – один із ціннісних орієнтирів НУШ.

Основні питання, які ставлять собі вчителі в процесі оцінювання: Що ми оцінюємо? Для чого ? Коли? Як?

Саме на ці питання отримали відповіді вчителі Дубенського ліцею №6 під час зустрічі з консультантами Центру Світланою ПЕРЕЦЬ та Ольгою СОБЧУК 25 січня 2022 року. Консультативні практикуми відбулися з педагогами двох напрямків: природничо-математичного та суспільно-гуманітарного. Педагоги познайомилися з метою такого оцінювання, його особливостями і техніками які можна ефективно застосовувати на різних предметах у 5-9 класах.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень