Вебінар «Математика у 5-х класах НУШ: як укладати та оцінювати тематичні діагностувальні роботи»
Новий навчальний рік розпочався, але запитань не поменшало.
Які виклики та завдання постають перед учнями та вчителями середньої школи? Насправді їх безліч, адже НУШ – абсолютно нове явище для середньої школи. До цього потрібно звикнути, головне – зрозуміти, що сучасним дітям необхідний новий, креативний підхід у навчанні та пошук цікавих і доступних інструментів для реалізації завдань Нової української школи.
20.09.2022 року консультантом Центру Світланою ПЕРЕЦЬ було організовано онлайн-зустріч вчителів математики Дубенської, Тараканівської, Вербської, Мирогощанської, Смизьської та Повчанської ТГ з теми: «Математика у 5-х класах НУШ: як укладати та оцінювати тематичні діагностувальні роботи».
Спікер зустрічі, завідувачка кабінету координації впровадження НУШ і моніторингу КЗЛОР «Львівський ОІППО», кандидатка педагогічних наук, доцентка Марія БАРНА
акцентувала увагу на формах оцінювання, які можуть використовувати педагоги Нової української школи;
презентувала цікаві практики щодо принципів побудови процесу оцінювання учнів 5-х класів;
навчила як укладати та оцінювати тематичні діагностувальні роботи;
професійно відповіла на актуальні питання, що виникали у педагогів.
Дякуємо усім учасникам за небайдужість.
Дякуємо, Марія Барна, за ефективну співпрацю.
Дякуємо ЗСУ за можливість навчати дітей!