Просвітницький онлайн-семінар «Як плекати в собі психологічну стійкість та чому це важливо»
У процесі педагогічної діяльності емоційна стійкість зменшує негативні емоційні впливи, попереджує стрес, сприяє появі готовності до дій у напружених ситуаціях. Це один із психологічних факторів надійності, ефективності і успіху діяльності в екстремальних обставинах професійної діяльності педагога. Емоційна стійкість розглядається, як невід’ємна частина професійної компетентності педагога.
Наше освітянське життя докорінно змінилося після 24 лютого 2022 року. В один момент воно розділилося на "до" і "ще не після". Ми натхненно працюємо, реагуємо, допомагаємо в умовах, до яких не були готові ні фізично, ні психологічно. Багато зі звичного нам перестало працювати. І освітяни, і учні стали потребувати більше психологічної підтримки у розвитку стійкості та адаптивності.
Ми маємо усвідомити, що в умовах війни наша сила – не в умінні "засипати" академічними темами, тестами, завданнями, а у здатності підтримати, убезпечити від розчарувань, підсилити відчуття контролю над сьогоденням і майбутнім, яке, здавалося, втрачене назавжди.
Незалежно від того, де ми зустріли день 24 лютого 2022 року, де перебуваємо зараз, у кожного з нас порушене базове відчуття безпеки, для відновлення якого потрібен кропіткий і психологічно грамотний супровід. Саме для впровадження такого супроводу пропонуємо п’ять правил стійкості педагога.
Дбаємо про власну безпеку та захищеність тих, хто поруч.
Реагуємо на свої почуття та допомагаємо дітям проживати їхні.
Враховуємо можливості мозку, що працює у стресі.
Створюємо середовище спільних цінностей.
Плекаємо майстерність дбати про себе.
14 березня 2023 року Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Дубенської міської ради запросила педагогічних працівників ЗЗСО та ЗДО Вербської, Дубенської, Мирогощанської, Повчанської, Смизької, Тараканівської територіальних громад до участі в просвітницькому онлайн-семінарі з теми «Як плекати в собі психологічну стійкість та чому це важливо».
Спікери: КЛІМ Світлана Вікторівна, методист навчально-методичного кабінету психологічної служби Рівненського ОІППО, Галина МАРКОВИЧ, психолог комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Дубенської міської ради.
Головний меседж зустрічі: «Найкращий спосіб позбутися проблем у житті – вирішити їх» (Роберт Ентоні, професор в сфері управління). Учасники в теплій і творчій атмосфері працювали на теоретичному і практичному рівні над такими питаннями :
Що таке резильєнтність та її складові?
Які фактори впливають на психологічну стійкість педагога?
Які є практики для формування психологічної стійкості педагога?
Дякуємо Світлані КЛІМ за високий професіоналізм та бажання і вміння щедро ділитись досвідом з колегами, за емоційну і особистісну підтримку!
Дякуємо ЗСУ за можливість професійно зростати! Все буде УКРАЇНА!