Семінар-практикум «Географічні задачі в завданнях олімпіад і ЗНО»
Одне з головних завдань сучасної школи – пошук шляхів зацікавлення учнів навчанням, підвищення їхньої розумової активності, спонукання до творчості та самостійної навчальної діяльності.
Олімпіади з географії є дієвим засобом підвищення престижу науки географії. Адже географія єдиний шкільний предмет, який вивчає природу і суспільство у їх взаємодії. Важко назвати інший предмет, який мав би такий широкий, як географія, діапазон міжпредметних зв’язків... Саме географічні знання дають можливість кожній людині протягом усього життя свідомо сприймати інформацію про розвиток і зміни в природі, господарстві, суспільстві, житті населення. Сьогодні школярі мають не лише отримати географічні знання, а й навчитися застосовувати їх в нестандартних життєвих ситуаціях, активно адаптуватися до участі в житті суспільства. А вміння розв’язувати географічні задачі надасть учням можливість навчитися використовувати набуті знання на практиці.
Забезпечити сприятливі умови розвитку здібностей школярів перш за все має вчитель, який володіє високим рівнем фахової підготовки; вчитель, який не обділений професійним «фанатизмом» – готовністю працювати з дітьми щоденно, в урочний і позаурочний час без сподівання на особливу винагороду.
04.05.2023 відбулася зустріч саме таких вчителів- професіоналів своєї справи, вчителів географії Дубенської, Вербської, Тараканівської, Мирогощанської, Повчанської та Смизької ТГ з методистом лабораторії природничо-математичної освіти та технологій РОІППО Юрієм ЛИСОМ на тему «Географічні задачі в завданнях олімпіад і ЗНО». Учасники проаналізували особливості географічних задач, які найчастіше зустрічаються в завданнях ЗНО та олімпіадах, звернули увагу на труднощі, які виникають в учнів при розв’язуванні окремих задач.
Дякуємо Юрію ЛИСУ за практичні поради , а Рівненському обласному інституту післядипломної педагогічної освіти за співпрацю!