Професійний марафон "НЕЗЛАМНИЙ ПЕДАГОГ".
Жодна дитина не має відчувати себе іншою, виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів – це головне завдання інклюзії. Сьогодення змінило освітні потреби, суспільство потребує зовсім нового педагога, який би міг задовольнити освітні потреби всіх дітей без винятку. І однією з найважливіших умов впровадження інклюзивної моделі в навчальному закладі є організація співпраці фахівців, результатом якої має стати освітнє середовище, максимально сприятливе для різнобічного розвитку всіх учнів, у тому числі й учнів з особливими освітніми потребами.
Досягнути такого максимального результату можна використовуючи модель спільного викладання у класі. Саме таку співпрацю вчителя і асистента продемонстрували практично асистенти вчителя Дубенського ліцею №1 Наталія НОВИХ та Ірина ПІДВИСОЦЬКА в процесі проведення семінару для вчителів та асистентів базової середньої школи Дубенської, Тараканівської, Вербської, Повчанської, Мирогощанської, Смизької ТГ на тему: "Спільне викладання - одна з освітніх технологій, за якою реалізують інклюзивне навчання у закладах освіти".
Форми спільного викладання та їх особливості.
Передбачення часу спільної роботи при плануванні уроку та теми.
Визначення функції вчителя та асистента для організації цілісного процесу.
Особливості оцінювання.
Запобігання будь – яким проявам дискримінації та приниження в шкільному середовищі.
На всі ці питання отримали відповіді учасники семінару від професійних педагогів, які впроваджують таку освітню технологію щоденно.
Дякуємо учасникам за активність та позитивний настрій! Адміністрації Дубенського ліцею №1 за створення безпечних та комфортних умов!