II засідання "Школи освітньої проблематики"
Сучасний світ стрімко рухається вперед та розвивається, переживає катаклізми та війни. І, насамперед, від таких реалій та викликів сьогодення страждають діти, особливо - дошкільнята.
Освітні втрати - поняття, яке з'явилось відносно недавно в сучасній освітній галузі. Це наслідок часів ковіду, війни та важкої безпекової ситуації, який торкнувся безпосередньо дошкільної освіти.
Про те, як долати освітні втрати в напрямку мовленнєвої компетентності, говорили під час II засідання "Школи освітньої проблематики", яке відбулось 29 березня 2024 року на базі ЗДО 5 Дубенської міської ради для вихователів середніх груп Дубенської, Вербської, Мирогощанської, Смизької та Повчанської ТГ.
Спікери заходу, консультант КУ "ЦПРПП" Дубенської міської ради Тетяна ЗАХАРЧУК, проаналізувала мовленнєву компетентність, як провідну в межах готовності дитини до школи, виокремила фонетичну компетентність як першочергову, та ту, яка потребує найбільших зусиль педагога у подоланні мовленнєвих втрат, окреслила програмні вимоги в напрямку фонетичної компетентності.
Запрошений спікер, вчитель- логопед ЗДО 35 Рівненської міської ради Леонід САЛІВОНЧИК, поділився з учасниками зустрічі цінним практичним матеріалом формування фонетичної компетентності, а саме:
Як обстежувати дитину та виявляти порушення артикуляційного апарату
Як проводити цікаві артикуляційні гімнастики
Як розвивати дрібну моторику рук
Як розвивати мовне дихання
Як практично та цікаво проводити вправи на розвиток фонематичного слуху
Як розрізняти найбільш поширене мовленнєве порушення, пов'язане з реаліями війни та стресом - заїкання та як з цим працювати.
Дякую п. Леоніду за надзвичайно цікавий, актуальний та цінний практичний матеріал!
Дякую адміністрації ЗДО 5 за можливість зустрічі та комфортні умови для роботи!
Дякую учасникам за бажання розвиватись та професійно зростати!
Нові зустрічі з цікавими людьми будуть!